For those of us from the 80s and 90s, school days were often marked by familiar comments such as, “a bit reserved, still shy, not proactive in class discussions” or “mischievous, easily distracted.” But have you ever considered that these so-called “weaknesses” might be the key to unlocking hidden potential in each student?
At The Dewey Schools, traits once viewed as obstacles in the past are now recognized as talents waiting to be discovered.
Behind an introverted, quiet student lies a vivid and richly imaginative inner world;
Behind a hyperactive, distracted learner is a sharp mind eager to explore, brimming with curiosity for the new and unconventional;
Behind a student who doesn’t excel academically shines a talent that dazzles on the art stage.
Rather than confining students to traditional molds of being “obedient,” “orderly,” or “actively participating,” The Dewey Schools fosters an environment where every learner’s potential is uncovered, individuality is respected, and growth is encouraged. We believe that with understanding and the right guidance, “weaknesses” can become strengths!
Check out the photo series below to see how TDSers have transformed their “limitations” into “superpowers”!
———–
“Get Students Moving” là chiến dịch do The Dewey Schools khởi tạo với những tuyến bài đa dạng xoay quanh không gian năng động, sáng tạo của “lớp học chuyển động” – nơi học sinh là trung tâm của mọi hoạt động, được tự do di chuyển, tương tác, kiến tạo trải nghiệm học tập theo cách của riêng mình. Sự dịch chuyển không chỉ hiện hữu qua những bước chân chủ động trên hành trình khám phá tri thức, mà còn được thể hiện qua thế giới tư duy không ngừng vận động của các em.
Tìm hiểu thêm về “lớp học chuyển động”: https://bit.ly/GetStudentsMoving